31 December 2008

╔══╦══╦══╦══╗
╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
╔═╝║║║║║║║╚╝║
║╔═╣║║║║║╠═╗║
║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
╚══╩══╩══╩══╝

HAPPY NEW YEAR


dah masuk tahun baru dah punn. :) .kejap jee.so many things happen last year and it feel like yesterday.
oh 2008 gonna miss the moment. :)
azam aku 2008?cm ade tkde jee.HAHA,aku ponn dah lupe. :p
butt,2008 is the best year ever.
the best damn things in 2008 is
aku berkenalan dgn nadia,adam,arif&shafiq.. :) dia kawan skola aku yg palingg hebat
n bertemu kembali dgn daniah. :) HAHAHA,kawan skola rendah aku yg sekian lama terpisah. :D
itu yg plg aku hrgaii.

soo,aku dah tekad nk buat azam bagusbaguss sikit n nk share ngn org luar.HAHHA


AZAM 2009

1. try to be nice girl
2.diet diet diet diet. hahaha
3.dont want to dissapointed mydaddy again. :(
4. struggle lebih sikitt . (dah makinn bodoh ank adeen ni)

so far ni tu jelaaa.aku harap bole tercapaii.HAHAAHA
semoga tahun ini lebih baik dr tahun lepas.
2008,walaupun sudah berlalu namun takkan lupus dalam kenangan.

No comments: