08 January 2009

Break Glases


spek mata aku patah!tak gunaaaaa!celaka.haurghhh,cnfirm bapak aku tak kasi buat baru.cmne aku nk study dlm class.babi betol,aku ngah sedihh gile tahap gabann. =.=
rase cm lebih terok dari hilang boyfie jeh. :((
ohh my glasses.dah setahun kite bersama,kau blah cm tuh je?huarghhh. cmne spek tuh bole patah?

ok act,tk patah.patah bole beli bingkai baru,aku mmpu.ni tak.dia pecah!!!!!pecah habissssssss,
aku tgk kecewa hati sebagai mne berderainya kaca itu,!ceritanyaa bermula beginii, tatkala aku lepak dirumah danny dan jiranjirann nya,lepak kt bili TV dia. aku bkak spek sbb muka aku berpeluh sikit,td jenjalan,aku letak tepi dn baring bace komik under18 milik haikal.lps tuh,ngah sedapsedap bace tgk siv hempukk kepala mamat tuh,tetbe *crashh! awwwww!! . bunyi itu kedengaran.tros aku bgn. tgktgk si jirann danny tuh terpijakk spek mata aku. tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!! rasa nak aje aku jerit kt budak uh!tp aku chill,aku rilex.aku buat muka nk nngis jee.ape aku nk jawab kt bapak aku nih???dia bnyk kali say soryy,disbb aku pikir umo dia bru mnjangkaui 10 thn,aku kate tkpe. :(
padahal hati aku sedih tahap gaban .SEDIH gile babi.nak nngissssss.



esok aku ke skola, aku dah ready ngn soklan soklan cepumas. nysa mane spekk . :(
thats question remind me on my glasses.i'll answer dalam kenangann jeh. :(


No comments: