26 March 2009

Exam!! (24-26 March 2009)

24 March 2009

today is my first examination's day. first subject history, like a hell! sume yang aku buat revision, suma tak kuar! ade laa sikit-sikit.sapalaa yang buat paper untok history nii? =.=
and then bm, okay laa. senang jee cause untuk ujian setara takde paper two. aku memang tak minat bm ni especially karangan. Sastera aku suka laaaa. :D
lepas rehat math, paper 1 okay laa. agak senang, just certain ques yg tkle jawab tu main hentam je, paper two last ques gila laa! sume format telahh aku guna kann, suma tkle pakai. last-last aku biar je kosongg. =.=


25 March 2009

today 1st subject PAI,ingt kan senang. bila da dapat paper. mak aih! hampeh gila. suma aku tkle jawabb. dalam kepala otak ayat "confirm kau fail nisaa!" dah berputar-putar, fyi, i tk bace satu apa pon untuk PAI. padan muka, sapa suro kau tak baca??
lepas rehat BI ponn senang gilaaa. :D especially paper 1.cikgu nik khairil yang cute relief class aku time exam, aku dok sebelah meja cikgu, bila aku dah habis jawab aku sembang ngan dia sambil dia meletakkan kakinya dia atas meja, beng-ong :D hehehehe. comelnyaa! :D tp aku tktau laa dia ni ckgu spiesis celah mana dia cakapp
"okay, korang ada 2 minit untok meniru, silaa guna kn sbaik mgkin, abg tanak korang fail, tlg share susah senangg"
hahaha, ERT??? lagi laa. tutup mata, jalankann tugass. hehehehe


26 March 2009

science! arghhh, susahnyaa. byk bnda nk kne hafal. :( time jawab paper td pon rasa cm bole jawab 50-50 jee. =.=" i hate part thigmotropism and else!!
geog bnyak gilaa kesalahan rasmi, sbb paper cikgu glamour yang buatt. suma aku main hentam jee even senangg.




EXAM DAH HABIS!!

3 comments:

Farrah Adiba said...

you mesti lulus pnye :)

DIBAEMIR said...

HAHAHA cikgu tu nak ngorat kau sbnrnye B-)

Nysasamsuddin; said...

dee:luluss? i dont think so! =.=

scha: haha, ckgu ni jambu gila siyal!