14 July 2009

CHUCK BACK !!



CHUCK is backkkk on AXN. goshhhh, i love this series~
U SHOULD WATCH THISSS!


Entri tidak ada kena-mengena dengan isi kandungan kecuali pada perenggan pertama.
OKAY
Permulaan, katakan kau ada teman, teman baik sejak kecil, emm, bukan dari kecil pon tak apa, tapi kira kau dah kawan lama laa dengan dia, selama setahun mungkin?
Pada suatu hari yang indah dan berangin mungkin? dia meluahkan isi hati dia,
apa kata kau?
itu berlaku pada aku yang dilema memberikan jawapan, aku tak mahu kehilangan seorang rakan dan juga bekas ketua tingkatan aku tapi jawapan aku juga menghampakan dia tapi aku tak bagi jawapan lagi pon sebab kebelakangan ini dia asyik menjauhkan diri
aku tak mengerti?
Jika kau berada di situasi aku apa yang akan kau lakukan?
adakah kau akan menerima dia dan merahsiakan hubungan itu dari dunia?
kerana itu yang bermain di minda ku
tiap detik aku berfikir tentang ini, jiwa ku merintih dan menangis kerana aku tidak dapat menangung masalah ini yang nampak kecil akan tetapi melibatkan seorang teman lama yang aku sayang dan selalu juga aku sebut-sebutkan dia di dalam blog aku.
aku minta maaf kalau-kalau kau ada terasa tentang sikap ku kebelakangan ini yang banya menjauhkan diri dari kau

No comments: