05 August 2009

Boringg




Untuk pengetahuan engkau, Bukan Fynn Jamal sahaja yang boleh berkata-kata dalam sajak mengunakan bahasa langit, Role Model aku no.2 juga boleh begitu. Zahril Adzmin, member aku ada rekod dia time ni, Bintang Jatuh tk silap, tk dia tak reti masuk youtube, vid pun kurang jelass. Ahhh blog dia, gah ku katakan, dia bagaikan lebih dari bintang-bintang filem KAMI atau MERAH PUTIH kukatakan. Malang tidak berbau,alat penghubung aku untuk mengikuti kisah-kisah di blognya sedang terlantar di hospital dunianya sendiri.Kalau saja deria rasa ku seperti anjing boleh menghidu apakah malang yg bakal menimpa atau nikmat yang menyinari?
Bangga aku dengan nya, bahasa ibunda kita diangkat lalu di pamerkan.
Kebosanan melanda tatkala mataku tidak menatap boleh juga dikatakan karya zahiril adzmin ini.
Kini aku bersendirian dirumah, hanya ada umi,aku dan radio sahaja, yang lain entah ke mana? Kalau saja alat penghubung ke dunia luar itu pulang nanti, aku ku kerjakan kau semati-matiannya! tidakkah kau merindui aku? satu-satunya org yang memberi penyakit kepada kau, Trojan,Involuntary, Stimulate, Cascade, Phoenix, Evil, Proud, Virus 101.
MISS YOU ACER ;(

No comments: