25 December 2008

NurDiyanahBtMohdRodzi

NurDiyanahBtMohdRodzi



comel kan dia.ppl know her as Nana Luana or NanaIrama. :)
yah,a reason i wrote bout her just wanna to tell the world how proud i am got a friend just like her!
she's understanding me,always be a place for me to share my stupido probs. :D
aha,dia slalu bg aku semangat bile aku ade masalah.
dia slalu bukak mata aku dari dunia khayalan aku.
dia la perempuan paling tabah yg pernah aku jumpe!
ketabahannya melalui liku-liku kehidupan yang palat begitu sahaja. :(
sumpah aku cemburu dgn kau!
kau bolee buat ape yg kau nak.
tapi akuu?aku lemah nana,aku suka nangis. :(
kau jee yang slalu bagi aku spirit untuk terusan kan kehidupan.
aku sayang kau sangat sbb kau sentiasa di sisiku tk kira senang atau susah.
mesti kau tolong aku .
kau kasi aku positive thinking.
bestt sgt!
tktahu cmne nk balas balik budi baik kau.
you are my the most trusted friends! :D
kau sekepala ngn aku!kau buat jahat mcm aku,cara aku!
mcm kakak aku?bole laa tp ni version yg tk suro aku buat keje umah or bebel kat aku.
hahahahaha.
sayang kau yang teramat dan melampauu!
dear god,please dont separate us!
last word is.

I LOVE YOU SAYANG


No comments: