04 January 2009

First Day School

haha,today is my first day school. :D
time assembly td mmg crowded gile lahh! 60% muka student baru. :D
haha,ade yg cute,ade yang kerek.muka cm bajett bagus je.padahal,lahanat!
ade muka junior aku time skola rendah.
semua sibuk nk sebut nama aku,ade yg tatau nama nk jugak tego.HAHA,
kekdg maleh aku nk melayann. :p
tkde mase nk layan budak kicik. :D
HAHAHAHAHHA
smlm aku tido pukol 3 pg then bgn pukol 7.smpai skola tepat-tepat loceng bunyi.
ckgu muss dah usha langsi kat aku.HAHAH
:D
yangg bestnyaa this year aku n danny in same class.
haha,then belah kiri tuh geng wataniah punye class
belah kanan plak,class mmbe aku dari thailand. :D
budak-budak klas aku cm celabit jeh,!sial,aku&danny same class ngn old enemy. =.=
tapi tapehh,cm budak kicik sahaja gaduh-gaduh ngn "mayaboo" tuh.
welcome to MONSTER'S HELL mayaboo. :D
haha,
nama class aku nih weird sikit aw.i cant spell it very well. nama saintifik sejenis bunga.
bougainvillea.
haha,weird but nice. :D
tapi yang plg tk best, muka budak class aku sume nerdy gile!tk cm thn lepass.mentangmetang aku dpt class last,aku buat kepala ngn budakbudak nakall,HAHA,
nth tetbe au cm struggle sikit,dpt plak class no 2. :(
sume muka tk bole di buat geng except emir,khadeeja,haikal&asiah.
danny tuh mmg kepala ngn aku.since standard 3 berkawan dgn dia,so tkyah cite lebih . :D
yangg bestnyee,sbb aku dpt jumpe balik ngn mmbe aku yg aku berkawan since i was 6 years old!!
aarghh,terharu gile jumpe dia balik.! :) happy killer!
this year,aku rase cm dah oke ngn macik canteen,
tp kakak kt koperasi tuh muka kerek jeh,aku mintak buku 15 buah tadi dah nk bebel kt aku
ske ati aku lahh nk beli time bile,dah kau thu mmg timetime cmni serabut,
nk salahkan aku bebel mcmmcm,berenti keja bsarkn bontot kt umah jelah kakak oi!
tp aku tk berkenan ngn budak form 3 yg bru nk buat kepala kt skolahh aku.
sial + lahanat je lebih. :)
btw,all new student
welcome to SMKTamanDesa 2's hell :D


1 comment:

Dani said...

btul tu bhaii,
HAHA
aku rse panas jea ble msok clss doh
;P