03 January 2009

Nazim Irfan Kamarulzaman




haha,ppl call him ajim.vocalist of The Magick Spell muka cool,kacak and dimiliki oleh seorang gadis yg bertuah. :D
dia pon bertuah gakk,ade awek muka cm Vanessa Hudgens .
dia pndai main guitar dan buat lagu jugak.suara dia sumpah bestt! :D
HAHAHA,
dia dan aku?
hanya la sahabat karibb.seronok berteman kn kawan seperti dia. :D
selalu bg aku semngat dan keyakin kt aku.aku pon bile ade probs dtg cari dia,dia cm abang aku je. :)
hah,tp tk pngil dia abng .janggal la bhai.
aku suka part dia kasi aku advised yg nii



ajim XD: relex2
ajim XD: chill la babe
ajim XD: bkn sala u
ajim XD: sala dia juga

ajim XD: u jgn pk sgt laaaa...
ajim XD: no no
ajim XD: jgn nanges
ajim XD: be strong

ajim XD: ade lagi yg ssh dr kita
ajim XD: u just pk camtu je

ajim XD: u kena la kuat kn diri u

ajim XD: la
ajim XD: mane ade
ajim XD: xla nysa!
ajim XD: u ni
ajim XD: pk byk sgt!

ajim XD: like i said
ajim XD: if u xready better u jgn terus kn
ajim XD: xelok utk diri u!! bkn org lain!
ajim XD: org ckp psl kita xlama la nysa
ajim XD: its ur life
ajim XD: u berhak dpt ape u nk

ajim XD: jgn pk psl org lain!
ajim XD: pk bout ur lofe
ajim XD: life*

ajim XD: u wat bodo jeee
ajim XD: u jgn pk ape dorang ckp
ajim XD: ni utk u
ajim XD: bkn utk dorang

ajim XD: like i said
ajim XD: if u xready better u jgn terus kn
ajim XD: xelok utk diri u!! bkn org lain!
ajim XD: org ckp psl kita xlama la nysa
ajim XD: its ur life
ajim XD: u berhak dpt ape u nk

ajim XD: no!
ajim XD: xkn ckp sama2
ajim XD: i nk u buat ape u ptt buatbaru u ckp thnx!
ajim XD: i bkn nk batu api ke ape
ajim XD: tp i nk tolong u



eh nysa apsal kau menunjuk ha ape yg dia kasi tuh?
(soalan panass)
suka hati lahh,act aku nk share kt korang yg aku bangga gila dpt kawan yg kasi positive advised cm dia and nana. :)
tp kekdg gila jugakk,suka same kan aku ngn awek dia,nama je same.HAHA
pastu dia nk spiesis miang jugak kadangkadang.ade la romatik punye bahasa.
tp dia still di hati nysa(not me!).


DUDE,YOU ARE THE BEST EVER FRIENDS LA.

No comments: