11 February 2009

He looks like my late math's teacher :(

today,during science class i n danny was talking at the back. i didnt like thay way my science teacher teach us. but act, i like him(how is it??) haha, he is our practicle teacher.not so handsome but soo cute!
haha, while he teaching us, dia suka buat pose yanggggg.... awww.sexy&cutie sgtt! n i like the way his pose it. :p
okayokayy, back to the point, we're talking bout our memory in primary school.hehe, suddenly danny said


danny: eh kau ingat lagii cikgu barah otak tuu?
aku: ingat-ingat, nama dia arwah Shamsul Ariffin.
danny: fuyooo, kau ingt sial!
aku: mesti ahhh, dia hensem kan kan? tinngi, putih, rmbut dia curl hehehe, n then bulu mata dia lawa. :]
cikgu Aliff : haa, yang kat blakang tu? dah salin ke belum note yg ckgu bg skrg?
aku: eh ckgu ade cakap kne salin ke?
ckgu Aliff: (dgn serb salahnya mnjawab) errrr, ade.. kamu salin jelahh skrg. if tk smpt yang lepas td tiru kawan.cepat, saya kasi masa
danny: eh kau ni pekak ke din? kn ckgu ckp "i'll giving u time to copy this note"
aku: hahahaha
danny: tu ah kau! kau tgk, ckgu Aliff dah mengelabah.
aku: hekhekkk


thenn, bile timetime aku tgh salin salin note, ckgu Aliff meronda. bile 3 kali aku toleh muka dia. ade iras-iras arwah ckgu Shamsul.
starting frm that, sepanjang class science aku berangan je pasal kenangan aku dan arwah En Shamsul, i still remember the day he tough me do an art on the rock, wow!! that was so fuckin nice! then, art dia dah siap, dia tgh tunggu nk kering kann, ade bdk laki yg jahanam gi conteng art cikgu. cikgu cam marah laa, but dia tk marah kt kitaorg, dia just buat muka. aku pon kesian tgk ckgu harihari kene buli ngn class aku. mane tak barah otaknya?thenn time math, aku selalu main dlm class dia, kekdg aku check hp dia. :p hehe, but sumtime bile aku kesian kt dia aku siapkan semua math work.then, after 2 month dia ngajar kiteorang dia tk dtg 2 minggu.sebab dia accident motorcycle. aww, since that barah dia makin teruk. if im not mistaken Pn.Sarimah Mohamed said that tumor dia pecah. OMG, if nk oprate pon cm tkde harapan dah. :(
aku mula rasa sedih sejak dari itu. ramadhan tiba, sakitnya makin teruk. our class miss him much. saat ni mula la semua rasa bersalah dan sedih. some of us follow Puan Sarimah Mohammed visited En Shamsul including me. OMG!!! teruknya muka dia kene oprate, muka dia nmpk tembam tk kurus keding lagi dah mcm dulu. dia dah botak, no more curl hair.

a few days after we visited him, Puan Sarimah got a called from Hospital Kuala Lumput told that En Shamsul is gone! :(((((
time tu mmg aku nangis but tkde la gila-gila but sedih atas kehilangan seorang guru yang baik.
until now i can still remember how 1st time he meet us.
and pity to his wife, diaorang bru je khwn 2 bulan then En Shamsul dah kene pegi. :(
but Ustazah said that roh org yang meningal dlm bulan ramadhan roh org yang dicucuri rahmah
semoga rohnya berada ditempat orang-orang yang solehah
he such us a good man!
banyak jasa dia.
even, 2years ago i still can remember how it face looks like.

No comments: