10 February 2009

Today is Tuesdayy :]

today is tuesday. the 1st day schooling day in this week.it suppose to be yesterday, but yesterday is public holiday. :D
malas nk cite in english. BI aku sumpah broken . ngehhngehh. lebih sastera in Malays. tp aku tk suka time BM execpt Komsas. :D

today, time pertama, L.K Yum lauser. heheh, :D in malay ckgu L.K Yum. nama pnjang aku tak ingt and mgkn aku tak tahu. :D aku masuk nmpk dia dah tercegat kt whiteboard. dalam kepala otak buat dunno even history note didnt complete yet (babi,asal aku speaking??).
bagi salam dan duduk. aku orang pertama kene attack dalam kelas. aku dah agak dah!
i had to make a rumors bout our last topic in history class.
bolee la gak aku jawab.ngehngeh, da h masuk kelas pandai, tunjuk belang sikit kn kn? yaww,

masa kedua geog, En Azmi tak datangg, aisehh, ckgu ni cm backup aku sikitt, part paling best dia bahan si 'Mayaboo' tu makan keatiaw (idk how to spell) byk. hakhakhakk. hamik kau, mngedik lagi kau ngn ckgu Azmi. dulu kau ckp kau fuck Sir Yusra, now dia mngajar science kau mngedik ngn dia depan aku. fuckoff! i know im a type of jealousy but not in that case okay? hahahak
si 'Mayaboo' nii penh sound aku kononnya aku merampas hak milik dia si 'Ariff' just bcause aku ngn Ariff rapat jee? haha, motherfuckerupasshole laa hunny. :] you can take your 'beloved Ariff' away to the end of world okay? aku tak herann ngn si Ariff tuh. n fyi; si Ariff tuh ponn anti ngn kau!
but time geog ckgu Che blabla. (i forgot her name but dia pnh ajar aku history) attack aku. babi, lagilagi aku. dia ckp cite aku plg meletup kt dalam kelas. told you! aku tk ngam ngn 'libabiry class'(silent class) ni!

masa keempat agama, aku kene lagi attack dgn Ustazah Norehan kene duduk depan. dia siap kasi special nickname lagi kat aku. "pelajar berangan/pelajar duduk tepi tingkap". aku laa orangnyaa.suka soal aku macammacam. but this time dia arrange tempat duduk aku depan sekali. mak aihh~

masa keenam, komsas Pn Juliana. kene attack lagi sebab tak bawak buku text komsas. haa diri laa kau dekat setengah jam(ape laa malang kebabian aku ni?)

masa ke lapan waktu math kene attack lagi sebb sebulan tak penah hanta buku math. HAHAHAHA. malangsialkecelakaankebabianmenyudal!! :D

petang cam biase. aku training larik 100m numb 2 aku dapat, kalah ngn kekak form3. nvm, kau tkde semangat nak larik, 200m, ckgu main tipu, aku sorang jee lalu jalan jauh~kimak. 400m aku touchingg. tanak larik.balik ngn sis farah(gaby) hnta. hahaha, dia buat drift sial nak kemek aku dalam kete bukan main lagi dia lap depan aidil.meter nk dekat 130. kt kawasan perumahan umah aku tuu.












(tipu jee. hahahaha.)

No comments: