08 February 2009

Monday To Friday

Monday

Duit belanja sekolah aku sebanyak RM10 telah hilang begitu sahaja

Tuesday

Tukar timestable baru. emm, bole thn laa dari yang lepas punye . in evening aku ade train untuk umah sukann. cikgu dah pulang balik duit blnja skola aku untuk seminggu. :] thanks sape yang jujur pulang kan balikk.

Wednesday

buat julang-julang kali nya aku ditahan dengan ckgu Jaafar yang kerek yang amat sebab dtg lambat buat kali ke-7.dalam tengah bebel-bebel tuh ckgu Yusra datang mnyampuk.tetbe si Yusra tuh kasik idea nak buat lawatan ke rumah aku. nak soal siasat macammacam. hek'eleh. cm besar sangat kesalahan aku? dah habits aku suka buat benda lambatlambat. nak buat cmne? poyo la kau Yusra!!
Petang plak yang kononnya aku nak buat photoshoot dengan si danny terus bertuka menjadi mandi hujan bersama. hahaha, danny laa plan dulu. hekhek. best doe. :D lama tak mandi hujan

Thursday

aku dapat findout mamat AlamShah celaka tu abg si Miera? OMG!!! that mean mamat celaka tu neighbor aku? apsal aku tak penah nampak kau eh?
oh, lupa. kau kan lelaki melayu terakhir. duduk rumah jee. jage kulit, jage body. blah kau!
today, danny ajak aku g rumah lama dia kat BTS :]
hehe, aku dapat berkenalan dengan jiran baru dia nama farah. :D

Friday

aku dapat call untuk g audition tu. hahaha.nthla? aku tkde baju laa bhai. :( hmm,discuss ngn mer laa nnti.

No comments: