31 January 2009

Mr.F :(

today i meet cheyra! arghh, bestnyerr! lama tak jumpa dia. rindurindu.
and oreo too. she is such us a greatest friend! ily oreo. :]
aku dan oreo always annoying along our journey from KLCC to Pavi.
hehe, smpai kt depn kitaro kene sound. HAHA-HA
then, time aku,cheyra&ejo duduk kat tangga pavi.
i saw Mr.F!!!! OMG!!!
miss him alot!
Remove formatting from selectionaku tak dapat tahan kerinduan di hati aku tgk je dia dari jauh pon jadi la. :(
butt, dia perasan aku tak? dia nampak aku tak? dia rindu aku tak?
kalau dia perasan pon bukan dia nak dtg kat aku
kalau dia nampak aku bukan dia nak tego aku
kalau dia rindu aku nape tak contact aku dah?
1st i saw him at entrance pavi. time tu aku ngan qayume sahabat monyet yg tercinta.
oh gosh! jahatnya aku melepaskan rinduku dgn merenungmu dari jarak jauh,
tegur dia? tak mungkin! ikut naluri aku, dia akan buatbuat tak kenal aku.
dahla dahlama tk contact. n dia dikalangan budak hot. semua pon kenal dia punye community.
then dia g kitaro,aku follow but aku stay kat bistro n merenung dia gak.
hanya tuhan saja yang tahu.
tapii
aku tahu sesangatsangatnya yang dia takkan pilih perempuan seperti aku.
tapi,terima kasih tuhan kerana kau telah menemukannya dia dengan aku.
haha, teringat kenangan aku dan dia.
dulu, dia sanggup call aku, kejut aku pukol 4 pagi.
sekarang aku menunngu panggilan dari dia smpai 4 pagi. :(
dulu, aku selalu msg ngn dia panjangpanjang
sekarang berjelajela kau msg satupun dia tk reply.
dulu dia call rumah aku smpai 3-4 jam
sekarang, missedcall pon tkdeh.
aku suka bile dia cerita zaman sekolah dia yang nakal
hahaha, memang sweet. :)
btw, thanks Mr.F
i'll never forget you.
ha-haha. away bout Mr.F!
btw, today aku dapat kawan bru gakk. hehe, ade 3 org. :D 3-3 lakii
sorg dari kepong, sorang dari segambut n sorang dari damansara
awww, diaorang mmg best n yang from damansara tu cuteee sgt! :p
nama dia daniel. :D

2 comments:

Farrah Adiba said...

sayang :)
who's mr F?
you always talk about this guy
siape dia?
nk tau nk tau :D hehe

Nysasamsuddin; said...

haha, i'll tell you one day if da ready. :p