29 January 2009

Chinese New Year marii. :]

aha, :]
today like other, aku hangout. but kali nii agak mengembirakan hati aku. ehh, bukan agak but memang mengembirakan hati ku. HAHAAH
1st sebab aku kuar todayy sebab aku nak jumpe meet sahabat cool aku Dee* eceh, haha
dia cool , aku suke style dia. :p
aku jumpa dgn dia kat pavi. :D dia dgn her beloved boyfie hafizz,seorang mamat yang kerek berbaju hijau (aku lupa nama dia) and her stepsis.
aku,danny,fea&ekal membontot mereka ke kitaro (follow la!)
disana aku terpaksa duduk kt sebelah mamat kerek tuh, senang2 jee dia jentikjentik aku.
nasib baik baru kenal kalau tak aku jentik kau lebih
tu baru sikit aku jentik kau!
aku,danny,fea&ekal open story masinmaing, gelakgelak blah g pavi balik. :]
ehh, lupe ijan ade dtg ngn mmbe dia. yang kononnya aku tak kenal rupanya sepet aihh. =.=
dia pavilion au terserempak dgn kekak fifi ! arghh. finally dapat jugak jumpa diaa! dia cute n friendly sgtsgt! :] best sgt dapat meet fifi n geng dia.
btw, dapat kawan baru.haha,tasya,ira,syuhada,mia,maya,yien&n. mamat bju hijau yang kerek tuh tapayah kiree. =.=
they the best
than aku terpkse redah hujan dgn danny dari pavi to KLCC. :( celaka laa wehh
dah cm mandi bercurahcurah.

No comments: