23 January 2009

Marathon Day

MARATHON

caption: this is Balqish, shes come from Thai,

this pict snap before the marathon :]

Not as fast as light anymore.

Haihh, =.= setelah setahun tak larik cm dulu, badan dah naik gm anak gajahh,

Okeoke. Today aku aku punye marathon day, haihh. Berdebarr hati ku bagai nak gile,

Tak sabar nak tawaf satu Bandar Country Homes nihh,

3..2..1..

vrommmmmmm, sume larik cm anak kambing terlepass dari kandang,

tak ketingalan aku juga begitu. :D

hehehehe, aku larik ngn sheera&pika. Danny tak dapat hadir atas penyakit semut yang tak dapat di elakan. Semoga dia cepat sembuh

.mule aku nampak suzia ngn chaa kt depan.

Aku baru nak keje depa, depa dah larik dulu haihh. =.=

Last-last time nak buat U-turn kat Greenwood park tuh aku nampak depa baru nak tegedekgedek lalu checkpoint 5.

Aku cept sangat ka mereka cm siput babi? Haha, smemangg mereka babi

Babi dalam bahasa ulii zaman ialah sayang. :D

Jadi aku babi mereka!

Siapa ulii zaman?

aku larik punye larik tgh jalann aku kene kepung ngan kelingg

babi+celaka jugakk aku dah laa ngah semput tk cukup oxygen nyawanyawa ikan

bleh plak keeling tuh blocking jalan aku ngn bau aroma semerbak menusuk hidung.

Rasa cm nak mati pon ade, asal aku tak mati jeh kt situ. (eheh,mulut masin)

Lepass tuh aku larik lagi, ehh takk, aku jogging jea, :]

Aris di hadapan dgn botol air mineral yang tk buka lagi. :D hehehe

Muka cm nak hulur air tuh kat aku jee. Aishh, sayang gak dia kat aku. :p

Haha, aku pon ape lagii. Merampass dengan penuh kesopanan.

Mak aku pesan “ rezeki jangan ditolak,maut jangan dicari” :D

Running without music? HAHAHAH

Memang celaka, sonyericson k770i mmg takkan terlepas dari telinga aku, :D

Sampai kat jalan 13 (area umah adam ni)

Checkpoint ke 8 hawa jadik tukang tuliss,

Dia cakap ape cer nysa? Num 60 nii,

WATAFAK?

Aku larikkkk, larikkk,larikk ngn azam dapat jugaklaa nomborr plg koman doplohh

Akhir nye kelihatan jugak pak guard sekolah aku. Cool je dia senyum kat aku,

Cm tgh tunggu anak plak. Eheh! Sape plak anak kau!?

Aku ponntegedekgedek g kt lorong p2 J

“TAHNIAH, awak dapat numb 44”,

kata ustaz Roslee Isa

DAMNMOTHERFUCKERSHITASSHOLE!

No comments: