18 January 2009

Photography&Modelling

ahaa~ i like both. act aku minat photography ni b4 zaman sebelum myspace lagik!
yah, mybe sum people tertarikk nak jadik photographer sbb tgk budak hot kebynkannya pgg camera yg sebesar alam tuh, but aku minat since primary school lagii. time aku tu mmg dah kenal myspace butt tk active jehh, just cntact-cntact membe skolaa. :) bru drjh 5 bhai,
hahah,
modelling? haha, bru jee berminat! sbb aku minat fashion, bukan yang girly2 punye, but aku minat fashion yang vintage&up to date laa. HAHAHA,
butt, ape yang menghalang aku untuk mencuba keduadua bidang ini dgn jayanyaa ialahh
1.ages
2.family
3.school

dgn umur yang masihh kecik, mne mampu aku nak beli camera sebsarr alam, hngout ponn mintakk duit kt bapak. haihh, family? hermm,

yah, everyone knows that i ni type yang jealousy skitt.eh silap, banyakk. HAHA,
aku teramattlaa jealous dgn flickr 2 ekorr mamat nih, :]

www.flickr.com/photos/fuadabdullah
www.flickr.com/photos/sukabumistore
www.flickr.com/photos/photogua

enjoyy.

No comments: