18 February 2009

SMK Taman Desarians Two



SMK Taman Desa 2
dengan rela hati, aku Siti Anisah anak perempuan Haji Samsuddin telah mengupload the most haters picture ke blog nyaa.
sekian, :]

hahahaha.ini lah sekolah ku, neraka ku. :D
lawa kan kan?bersihh je haaa, tgk laa sapa penghuninya
okay act aku post ni nak cerita pasal Desarians two.
whos is desarians two?
desarians two is us!!
act, reason aku tulis Desarians Two cause i wanna write sumthing bout ppl who close with me at SMKTD2

Nordaniah Bt Mahmood.
shes funny! HAHAHA. okay, mmg dah umu semua tahu aku dan dia kemana sahaja.
like a twinny. tkperlu cerita banyak sebab korang pun dah tahu. :D

Muhammad Haziq Bin Safry
his my neigbour, his my classmate. 2 in 1.
hehehe. sporting n open. dia mcm pengganti adam. but to me, mmg sape x leh ganti adam yg friendly itu. hehehe.

Zarith Sofea Bt Zamani
okay, shes my ex senior in two years ago n now shes become my senior back.
hehehe. its fun meet you again hunny! :D
shes understanding, sporting , love to laughing n shesh much pretty!
i love you hair! :D

Wan Adam Bin Abd Aziz
hey gemok! hahaha. :D
act dia x gemok pon. sje jee pngil dia cmtu. hakhak
kau mmg friendly but ke'friendly'an kau tuh mmg buat org trsalah sangka okay?
mimie might be jelous! hello?

Emir Aizat Bin Abd Rashid
ABU SHIT!
nama paling glamour penah aku dgr. :D
mamat ni comel n gila cool. dia layan aku bagai kn aku ni adik dia. HAHAHA
aku suka cara dia and dia buli dia! heheh
dia sentiasa bersabar dengan aku. :D

Muhammad Shafiq bin Abdul Hamid
mamat ni cool gile. seronok dibawak bersembang
bergossip pon takde salah. :D
mulut kau tuh banyak buah.


Yusoff bin Jefery
kau cakap lahh cara mana sekali punn aku tetap akan gelak.
HAHAHHAHAHAHA
cara kau ckap amatlahh poyo+cool.

Muhammad Arif b Raffi
tak banyak aku nak cite pasal mamat ni.
HORNY.ANTI PEREMPUAN
sekian,terima kasih, :]

Mimie Arina Bt Kamarulzaman
hehehehe. ini lahh sahabat aku paling lama di Alam Semesta!!
aku berkawan dgn dia dah dekat 10 tahu u know?
n bru kali dia jadik aku punye senior! hehehe
aku berharap persahabatan kite yg gila babi ni berkekalan

Shaheera bt Rosli
ehe,bru 2 bulan aku kenal minah gedik ni!
sial gile minah ni. muka bole la cun. tapi perangai senget!
benci gila doe. suka jerit nama aku!
sayang kau chaaaaa!

Suziarita
dia cantik n sum people said that we're siblings! HAHAHAHA
babi kn aku dapat kakak cm suzia. mati aku

Niq Sarah Naqibah
comel n WOW!
dia active n shes got lil cute voice. eheheh.

Zunika Farhana
dia comel.dia HOT. dia cool.dia sporting!
Sis farah nmpk cm sombong padahal friendly n talkative gila!
syg kau pendek!

Nurul Baizura
Yza
Amoii Chantek!
shes can speak in chinese,malay n english!
shes like me mixed blood : chinese n malay
got a stepmother too
n got a twins step!. hahaha
cmne tuh?

Aisyah A.K.A Dinoh
pengkid comel. jiran aku.step twins sis yza
awek paling ganteng kt Country Homes!
beribu awek mintak no tepon kau!
balak depa sume lupus dari ingtn sbb kau hahah

Fadilah Madu
dia nii bukan budak madu
tapi bapak dia madu
comel,cilik,kecoh&friendly!
sayang sis Efa!

No comments: