12 March 2009

Desarian Two

dah lama aku tak update blog ni
dah berhabuk bersarang mak labah-labah
lately this im getting busy with school thingy and always stay-back
sampai aku dah takde masa nak online
but, bagi aku dengan ke busy-an aku dgn sekolah ni
aku rasa cam dapat lebih mengenali sahabat-sahabat aku dengan lebih dekat
and now aku dah kenal yang mana satu lawan yang mana satu kawan sebenar
kawan bagi aku ialah mengembira kan aku sehingga tak terkata untuk aku mengungkapkan kepada orang lain
dan tak memberi peluang kepada aku untuk berduka
sehingga kalau kau bertemu dengan sahabat itu
kau lupa segala kedukaan aku
seperti aku tidak kenal atau mengerti apa itu duka
terima kasih sahabat Desarian Two
not at all,only certain student that be my real friends! :D
cayalahh sama korang!

No comments: