12 March 2009

Seharian aku hari ini

today tetbe aku terasa cam nak tulis journey hidup aku

okay starting im wake up on 6.00pm
gastrik menyerang. arghhh! babi! sakit gila. aku nak menangis. and then aku duduk kejapp. bila dah reda sikit aku g prepare bekal aku but sakit tu still ada. and sebab sakit tu aku lamabat datang sekolah. i saw my beloved atlet going to berjuang untuk mengharumkan nama sekolah diselayang. but ada gak bebelan yang menusuk telinga aku
"hyeee! lambat jee kau tahu!"
ahh,! bak kata fynn jamal "pedulikan kata orang, mereka tak merasa!"
ya! merek tak merasa sakit yang membekas di perut ku masih terasa :(
(desperate ngn fynn since tgk vid dia.mnghayat hati bhai)
but aku cool, chill buat macam biasa. :D
kutip hutang like usual.
masuk kelas wktu pertama seni . tkde apa sangat sebab aku tuka tmpt sbb tak nampak. specktical aku pon dah berderaii.
waktu kedua, math. aku dah faham dgn algebric nii. but, perkara biasa laa. aku dari dulu until now selalu jee careless. :(
rehat aku bertukar-tukar makanan dgn emir like usual. zaf yang mentalistik telah menyambar fish o fillet aku! dia dah picit2 makanan aku dia pulang kan balik. nak kene sepuk gak mamat ni.
kelihatan seperti mesra, aku di per kata-kata dengan ex-girlfie zaff di depan ku sndri
even aku tak mendengar tapi aku senior! aku lebih tahu! ha-haha. sudah laa kau kanak-kanak yang baru 3 bulan memakai kain biru. usahlah kau menunjuk belang kepada ku kalau otak kau hanya secetek-cetek alam.
kelas agama, nothing interesting too.
kelas puan maimon pon tkde ape sangat until kelas math.
hmm, balik dari sekolah aku stay umah daniah like usual if ade pape kt sekolah
n then start pukol 3 kiteorng gerak n sampai sekolah pada waktu yang tak sepatutnya
cikgu apa nama pon aku taktahu bebel ktkteorng jap
but aku datang demi nik kharil cikgu fav aku yang mahu murid-muridnya mengelarkannya dirinya sebagai abang.haha, waduh! comel, :D
and im lucky person that im choosen in selecting hand ball! arghhhh, bestbest
balik lepak mizan bersama yang lain (danny,sofea,chicken,capiq,adam,amin,ariff&hisyam)
arif menceritakan kejayaan nya dalam 200m tmpt kedua
capiq menceritakan kejayaannya mendapat awek cun frm sg buloh n i know tht girl! hahahaha
btw, hatiku ter hibur dgn korang!
cayalahhhh~

No comments: