19 August 2009

Selamam,



Semalam,
Birthday emir, aku lupa nak bawak present untok dia, dia tak sihat, nampak sgt muka dia, kalau tak dia selalu kacau orang, btw Happy Birthday :)
aku and dani pegi extra class cikgu aisyah balik pukol 4 lepak umah capiq jap , dia ada kucing nama dia Cek Mek(bukan nama sebenar), comel jee :D tapi dia nak ngn laki jee,
Dijamin mengatal
Berbekal kan motor, ariff dan hisyam terpacak dihadapan rumah capiq. Kemudian, aku bersama arif serta dani berdansa berlatarkan TamilBeat.Fm dan juga lampu disko berwarna-warni.
Pastu pukul 6 dah nak hujan baru kteorang balik berbekalkan payung Wah Chan serta Eletronik kepunyaan capiq yang besau cam payung orang buat niaga tu. Half way jiran daniah tumpangkan kteorang balik.
Pastu sementara tunggu azan, kteorang tgk youtube somethin yang funny and gay.
dah 7.20 aku tumpang berbuka dengan daniah sebb aku tak puasa pon.

TAMAT

No comments: