11 September 2009

What The Hell?


Tadi aku baru je gi usha blog fayz, kalau ari-ari aku gi usha blog dia sebelum makan mesti aku kurus en? tak caya gi la usya :D
http://muhdfayz.blogspot.com

Nak diikutkan dah lama aku tak update blog sebab aku rasa macam takde benda yang perlu ditulis atau dikongsi, tapi tadi aku baca blog Ulii
Aku tgk member dia tapi aku rasa bukan membe dia je, orang lain pun sama
memang tak boleh terima hakikat yang melayu dengan cina, melayu dengan india, cina dengan india berkawan tapi hidup sebumbung boleh plak en? (bagi yang duduk apartment lah)
Err, apa guna kalau dah duduk satu negara tapi tak boleh terima bangsa lain.
Aku pun kawan dengan Indian what? Kalau dani tak datang aku tak pernah rasa sunyi,
I mean bukan dani sorang je member aku dalam class tu, Divyan,Elanggoh,Ganesan,Darrien Ray,Priteep slalu teman aku. Dorang ni memang jahat tak ingat lah, tapi kalau highest for SEJ,SC , MATH and so on mesti jatuh kat tangan dorang so come on lah weh melayu nak cakap india ni busuk lah apelah, habis kau tu baik sangat ke? Minum arak, dating bulan puasa, ambik dadah, smoking, imean kau tu wangi sangat ke?? Angkat ketiak bau sendiri lah, dont be too racist la men!
Takde salahnya cuma melayu ni bajet bagus je, konon lah darjat Melayu ni bagus sikit dari lain padahal sama je, kita manusia, takde beza. Please lah weh, open your mind wider, dont let the racers conquers mind.

No comments: